نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2270
-
الف
+

سریال جدید خالق «ستایش» دارای قصه متفاوت و تازه‌ای است

«سعید سلطانی» درباره موضوع سریال «مهربانو» و رمز موفقیت سریال‌های ماندگار تلویزیون ایران صحبت کرد.

«سعید سلطانی» طی یک مصاحبه درباره موضوع سریال «مهربانو» و رمز موفقیت سریال‌های ماندگار تلویزیون ایران صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ،  «سعید سلطانی» کارگردان ایرانی که به تازگی پیش تولید سریال تاریخی «مهربانو» را آغاز کرده در یک مصاحبه درباره موضوع این سریال و رمز موفقیت سریال‌های ماندگار تلویزیون ایران سخن گفت.

«سعید سلطانی» در خصوص ساخت سریال تلویزیونی «مهربانو» به تسنیم، گفت: فلمنامه در حال نگارش است و باید منتظر تکمیل داستان و روایت «مهربانو» باشیم که به نظر من دارای قصه متفاوت و تازه‌ای است و در بستر و برهه تاریخی که روایت می‌شود لحظات دل چسبی را برای مخاطب رقم خواهد زد.

وی در ادامه گفت : هنوز به مرحله انتخاب بازیگر نرسیده‌ایم و باید منتظر باشیم تا فلمنامه سریال نهایی شود تا بتوانیم درباره بازیگران سریال تصمیم بگیریم. 

«سلطانی» در پاسخ به این سوال که چرا دیگر سریال هایی هم چون «پس از باران» ساخته نمی‌شود ، افزود: هر مقطع زمانی فلمنامه، داستان و موقعیت تازه‌ای را می‌طلبد و هر فلمنامه ای می‌تواند در هر دوره ویژگی خاص خودش را داشته باشد.

«سلطانی» در پیوند با همین موضوع افزود : هم اکنون قرار نیست «پس از باران» دوباره ساخته شود چرا که این سریال برای زمانه خودش ماندگاری داشت. امروز برای ساخت سریال‌های ماندگار باید به موقعیت‌های جدیدی برسیم. حتماً خلاقیت و نوآوری لازمه سریال‌های امروزی است که دوستان ما به خوبی پیش می‌روند. 

کارگردان مجموعه سریال های «ستایش» تأکید کرد : وقتی سریالی داستانی جان‌دار، نو و بیان شیرینی نداشته باشد نمی‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند و رمز موفقیت سریال‌های ماندگار توجه به همین اصول مهم سریال‌سازی است.

وی در ادامه گفت : سریال‌های تلویزیون ایران به قصه خوب و روایت تازه نیاز دارند و جزو ملزومات اصلی سریال‌های نمایشی است که می‌تواند مخاطب را درگیر خودش کند. 

کارگردان سریال «پس از باران» در پایان گفت: ساده می‌گویم که مردم دوست دارند یک قصه خوب از سرنوشت آدم‌ها را ببینند و این اتفاق با تعریف درست الفبای دراماتیک در سریال‌ها رقم می‌خورد.

م ح

نظر شما
ارسال نظر